Dag 6: Go west

7 april 2017 - Lagos, Portugal

Vrijdag toch wat uitgeslapen, dan uitgebreid ontbijt op ons terras met zicht op zee, zicht op het zwembad, gewoon heerlijk!

Nadien reden we naar Cabo de San Vicente,  het meest Zuid-Westelijke puntje van Portugal en de rand van Europa. Onderweg stopten we bij Fort Beliche waar we te voet de klif af daalden tot aan de zee! Tom is nog steeds sherpa voor Seppe, zolang zijn gewicht het toelaat en zijn benen niet te lang worden zullen we hem blijven dragen!

Aan de kaap genoten we van het prachtige uitzicht en trokken we de nodige selfies!

Nadien aten we in een surfbar! Heerlijke salades, zon, muziek, vriendelijke mensen.

Op algemene aanvraag van de kinderen trokken we naar het strand. Jasper was door het dolle heen en rende over en weer tussen handdoek en zee. Seppe sprong met Tom in de golven tot ze drijfnat waren! De golven zijn schuimig en onstuimig (dixit Tom).

's Avond aten we heerlijk, na mosselen en oesters deed Seppe nu de octopussmaaktest...

1. Jolijn:
    8 april 2017
    Ziet er zalig uit. Tof dat jullie zo genoten. Ik wens juluie fijne terug reis. Xxx
  2. Oma:
    9 april 2017
    Blauwe lucht met zeepret + romantiek ! Tof, tof.